2011. március 25., péntek

Győr 2011

Idén is megmérettetem magam Győrben, az Országos ( vagy nemzetközi?) Babakészítő Versenyen , sőt Lídia lányom is kedvet kapott hozzá, így ő is készített versenyrevalót. Ebben az évben a mese, mesék világa a téma, úgyhogy biztosan nagyon izgalmas lesz a kiállítás, hiszen egy ilyen gondolatkör igencsak megmozgatja a babakészítők fantáziáját ( legalábbis én így gondolom).
Nemrég olvastuk a gyerekekkel esténként az Óz, a csodák csodája című történetet, és annyira megtetszett, hogy elkészítettem  Dorothy-t, Totó kutyust, és az ezüstcipőt. Ezzel neveztem a versenyre, és még néhány korábbi munkámmal. Lídia pedig nemez madárkákat készített, amiket gyöngyös láncra fűztünk fel. Sajnos ez nem fog látszani a fotókon, mert természetesen szállítás előtti este lettünk készen vele, így nem tudtam rendesen lefotózni. Ha hazatér majd pótolom...
Lídia madarai...



Ez pedig Dorothy. A kezdetektől...







Nincsenek megjegyzések: